Hayırlı Günler
 
Özel Gazi Hastanesi Özel Gazi Hastanesi SAĞLIK REHBERİ
Gazi Hastanesi
 





























 

Gazi Hastanesi - e-Bilgilendirme Klavuzu

1) Randevuyu nasıl alacağım?

  • ·  Hastanemizin her hangi bir bölümünden randevu almak için 0212 650 18 19 Pbx numaralı çağrı merkezimizi aramanız ve ilgili bölüm doktorlarımızdan randevunuzu oluşturmanız gerekmektedir. Çağrı merkezimiz sabah 08:00, gece 22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir. Saat 22:00 dan sonra çağrı merkezimizi aradığınızda telesekreter devreye gireceğinden; adınızı, soyadınızı ve telefon numaranızı bırakırsanız ertesi sabah 08:00 dan sonra çağrı merkezi operatörlerimiz size geri döneceklerdir.

    2) Özel sağlık sigortam var hastanenizde geçerli olabilecek mi?

    ·  Evet; hastanemizde özel sağlık sigortalı hastalarımızın kabulü yapılabilmektedir. Aşağıda anlaşmamızın bulunduğu özel sigorta firmalarının listesini bulabilirsiniz;

    Hastanemize geldiğinizde sigorta kartınız ve kimliğinizin yanınızda olması halinde, yapılan işlem tutarları için sigorta şirketinizden provizyon alınacak ve anlaşmanıza uygun olan tutardan faturalandırmanız yapılacaktır.

    3) Hastanenizde muayene oldum ve yapılan tüm işlemlerin sonucunda operasyona, hastanede yatışıma karar verildi. Bir indirim söz konusu olacak mı?

    ·  Evet; sizi hastanemizin doktoru muayene ettiği ve operasyon, yatışınıza kendisi karar verdiği için paket operasyonlar şeklinde indirim oranımızdan faydalanabileceksiniz.

    4) Yatış yapmam gerektiğinde istediğim odayı tercih edebilecek miyim?

    ·  Ameliyatlarda size tahsis edilecek odanın haricinde Tek Kisilik oda tercih ederseniz sadece oda farkı ödeyerek dilediğiniz odayı rezerve edebilirsiniz.

    5) Yatış işlemlerim için nereye başvuracağım?

    ·   Hastanemize gelmeden ve yatışınız yapılmadan önce zaten doktorunuzla ameliyat gün ve saatini ya da ön hazırlıklarınızı konuşacağınız için geleceğiniz saati biliyor olacaksınız. Bundan sonra hastanemizin hasta yatış bölümüne başvurmanız, size daha önce yapılan tüm tahlil ve tetkikler ile güvencenizin olduğuna dair belgenizi, kimliğinizi getirmeniz yeterli olacaktır. Ayrıntılı bilgi almak için 0212-650-18-19 numaralı santral hattımızdan hasta yatış bölümünde sorumlu olan İlknur ARSLAN ile  görüşebilirsiniz.

     

  •  
    Tanır Medya